English

Emballasjedesign med forbrukere i tankene

Oversikt

Hyllene i en butikk er viktige eksponeringsflater for merker og produkter. Derfor må emballasjedesignet ha en positiv visuell effekt på forbrukeren i kjøpsøyeblikket slik at produktet ditt foretrekkes fremfor de andre produktene i samme kategori. Overgå konkurransen med et kreativt emballasjedesign som jobber hardt for merkevaren din, selger fordelene og overtaler kundene til å kjøpe produktene dine.

Vi tilbyr

Innsikt handler om å anskaffe den forståelsen og kunnskapen som trengs for å kunne utføre en design oppgave. Vi får innsikt gjennom studier, undersøkelser, intervjuer, observasjoner og analyser. Innsikt er nødvendig for å kunne utføre pakningsdesignet.​

Strategi innebærer utvikling av strategier og mål for virksomheten din, og bruk av strategi som styringsverktøy for designprosessen. Strategi handler om strategisk forankring av et designprosjekt. Det handler om hvilken målgruppe merket skal rette seg mot og hvordan det bør utvikles og styres over tid for å oppnå konkurransekraft og verdi.​

Navn er et viktig merkeelement som alltid er til stedet. Det er det virksomheten, tjenesten eller produktet kjennes ved, som kan husker og som knytter assosiasjoner og refereres til uten at det må være synlig. Vi hjelper deg med å utvikle navn som huskes, knytter assosiasjoner og refereres til. En av navnets viktigste oppgave er å oppnå merkekjennskap.​

Konseptutvikling er sentralt i alle designprosesser i utvikling av et nytt produkt eller tjeneste. Vi utvikler flere konseptuelle design retninger på bakgrunn av merkestrategien og involverer kunden i ulike deler av prosessen. ​

Gjennom merkearkitekturen viser vi hvordan merkene er relatert og differensiert fra hverandre og hvordan de reflekterer eller forsterker hverandre.​ I planleggingen av merkeidentiteten og hvordan merkene skal komme frem på produkter og i markedskommunikasjonen, spiller merkearkitekturen en viktig rolle.

Design kan være en drivende kraft for en mer bærekraftig utvikling, forvaltning og bruk av ressurser. Skap merkeverdi gjennom å fremstå brukervennlig, miljøvennlig og bærekraftig. Innovasjon og bærekraft kan bidra til å øke etterspørselen og senke kostnadene. ​

Nylig pakning

Pakning

Denne nettsiden bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt.